Marketing za pomocą opakowań

Marketing za pomocą opakowań

Firmy, które odnoszą sukces, wkładają duży wysiłek nie tylko w zasadniczą część swojej działalności, ale też w sprawy decydujące o tym, jak ich funkcjonowanie jest postrzegane przez otoczenie, klientów oraz kontrahentów. Działania marketingowców mają zwykle szeroko zakrojone pole, nie skupiają się oni na jednym aspekcie, ale szukają rozmaitych sposobów i na rozpromowanie marki, i na utrzymanie pozytywnego jej postrzegania.

Poszerzenie grona klientów ułatwia na pewno dobra reklama, nie tylko ta medialna, ale też bardziej dyskretna, wkraczająca w codzienne życie. Jednym z takich rozwiązań jest stosowanie atrakcyjnych wizualnie oraz praktycznych opakowań sprzedawanych produktów. W ostatnich latach, w związku ze wzrostem świadomości dotyczącej ekologii, na popularności bardzo zyskały materiały opakowaniowe nadające się do recyklingu albo takie, które powstają z odzyskanych surowców. Ciekawym rozwiązaniem są szare torebki papierowe z nadrukowanym logo firmy. Są one – mimo delikatnego wyglądu – bardzo wytrzymałe, mają wzmocnione dno, a także uchwyt ze skręcanego papieru, który może udźwignąć nawet kilka kilogramów.

Wiodącym producentem takich opakowań jest firma DomaPak, stale poszerzająca swoją ofertę. Obecnie w asortymencie znajduje się kilka typów torebek – torby szare, białe lub kolorowe. Można też wybrać różne rozmiary i typy papieru. Dla gastronomii została przygotowana specjalna linia papierowych reklamówek z szerokim dnem ułatwiającym zapakowanie jedzenia na wynos. Oczywiście nie mogło zabraknąć praktycznych, długich torebek na wino, które swobodnie mogą zastąpić torebki prezentowe. Bogaty wybór ułatwia dopasowanie opakowań do własnych potrzeb, a dodatkowo klienci mogą liczyć również na pomoc w kwestii projektowania logotypów.